Ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Φόρμουλα 1 Σεμπάστιαν Φέτελ, μαζί με τον «ομόσταυλό» του Μαρκ Γουέμπερ, παρουσίασαν σήμερα το νέο μονοθέσιο της Red Bull. Η αποκάλυψη του μονοθέσιου που θα τρέξει στους αγώνες το 2011 έγινε σε μια σεμνή τελετή στην Βαλένθια.
Ο 23χρόνος Φέτελ σχολίασε την εμφάνιση του μονοθέσιου λέγοντας πως «...σίγουρα φαίνεται πολύ ενδιαφέρον», ενώ σε ερώτηση που του έγινε για την άποψή του για την προσεχή αγωνιστική σεζόν που αρχίζει, δήλωσε: «Όλοι έχουν τις ίδιες πιθανότητες να κερδίσουν τον τίτλο, ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ έντονος».
Ο αρχηγός της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε πως το μονοθέσιο κατασκευάστηκε μέσα σε χρόνο ρεκόρ και ότι η ομάδα του, που την περσινή χρονιά κατέκτησε και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, έχει αυτοπεποίθηση χωρίς όμως να είναι αλαζόνες.
Στη Βαλένθια τα «αποκαλυπτήρια» του νέου μονοθεσίου της Mercedes GP. Η ομάδα, η οποία το 2009 κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές ως Brawn GP, αλλά το 2010 περιορίστηκε στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες με τη νέα MGP W02, την οποία θα οδηγήσουν και φέτος ο Νίκο Ρόσμπεργκ και ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα Ένα, Μίκαελ Σουμάχερ.
Παρά το καλό δίδυμο οδηγών της, η Mercedes GP συγκέντρωσε πέρυσι λιγότερους από τους μισούς βαθμούς σε σύγκριση με τη Red Bull, η οποία κατέκτησε και τους δύο τίτλους. Όμως, ύστερα από 12 μήνες εντατικής δουλειάς για την εξέλιξη του μονοθεσίου της, η γερμανική ομάδα ελπίζει ότι το νέο αυτοκίνητό της θα την επαναφέρει στις πρώτες θέσεις.
«Είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπεις ένα νέο μονοθέσιο έτοιμο να βγει στην πίστα για πρώτη φορά και αυτή η χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση» δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Mercedes GP, Ρος Μπρον, και συνέχισε: «Ύστερα από την πρώτη χρονιά μας ως η εργοστασιακή ομάδα της Mercedes-Benz, τώρα βλέπουμε τα οφέλη της καλής συνεργασίας των ανθρώπων μας που ασχολούνται με το σασί και αυτών που ασχολούνται με τον κινητήρα. Με μια καλή τεχνική δομή και μια ενισχυμένη οργάνωση όσον αφορά τη μηχανική στους αγώνες, τόσο στο εργοστάσιο όσο και στην πίστα, είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε κάνει και θα συνεχίσουμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά αυτή τη χρονιά σε όλους τους τομείς-"κλειδιά". Το σχέδιο εξέλιξης για την MGP W02 άρχισε νωρίς και θέσαμε στόχους-πρόκληση για τον σχεδιασμό, οι οποίοι συνδυάζονται με ένα εύρωστο σχέδιο για να διασφαλιστεί ότι ο ρυθμός της εξέλιξης μπορεί να συνεχιστεί σε όλη τη διάρκεια της μακράς σεζόν του 2011. Θέλουμε να θέσουμε τα πρότυπα από την αρχή σωστά, αλλά, αν δεν είμαστε, θα ανταποκριθούμε πολύ δυνατά για να μπούμε στο παιχνίδι. Όλοι ανυπομονούν να δουν τι θα αποκαλύψει η νέα σεζόν».
Η Toro Rosso
Η βελτίωση σε σχέση με πέρυσι είναι ο στόχος των ανθρώπων της Toro Rosso στο νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα. Και αυτό γιατί, κατά τη σημερινή παρουσίαση του μονοθεσίου της ιταλικής ομάδας για το 2011, της STR6, στη Βαλένθια, οι άνθρωποί της ξεκαθάρισαν ότι στοχεύουν στην κατάκτηση της όγδοης θέσης στους κατασκευαστές, ύστερα από την ένατη που πήρε πέρυσι η Toro Rosso. Η νέα σεζόν θα είναι η έκτη της ομάδας στον μαγικό κόσμο της Φόρμουλα Ένα και ο τεχνικός διευθυντής της Toro Rosso, Τζιόρτζιο Ασκανέλι δήλωσε ενθουσιασμένος που το μονοθέσιο, το οποίο σχεδίασε, πήρε «σάρκα και οστά». «Η αλλαγή στους κανονισμούς μάς οδήγησε στο να κάνουμε κάπου 14 αλλαγές και, ναι, νομίζουμε ότι είμαστε λίγο πιο φιλόδοξοι σε σχέση με πέρυσι. Γι΄ αυτή τη χρονιά, πρέπει να παλέψουμε για την όγδοη θέση, επειδή αυτός είναι ο στόχος μας. Θα προσπαθήσουμε να τα πάμε καλύτερα και θα προσπαθήσουμε να εκτελέσουμε την αποστολή μας, ενώ θέλουμε το 2012 να είναι καλύτερο από το 2011» συμπλήρωσε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας.
Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της Toro Rosso, Φραντς Τοστ, δήλωσε: «Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν δείξει μια καλή ιστορία για την ομάδα, καθώς έπρεπε να χτίσουμε τα πάντα σχεδόν από το μηδέν. Είμαστε αρκετά σίγουροι ότι θα έχουμε ένα καλό μέλλον και πως το 2011 μπορούμε να έχουμε μια καλή χρονιά. Η πρώτη ελπίδα μας είναι να αποδώσουμε καλά, με ένα καλό, γρήγορο, ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Εκτός απ΄ αυτό, χρειαζόμαστε τους οδηγούς και την ομάδα για να κάνουμε μια καλή δουλειά και, εάν όλα αυτά τα συστατικά συνδυαστούν σωστά, τότε είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να έχουμε μια καλή σεζόν και να κλείσουμε το χάσμα σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές μας»
Ο 23χρόνος Φέτελ σχολίασε την εμφάνιση του μονοθέσιου λέγοντας πως «...σίγουρα φαίνεται πολύ ενδιαφέρον», ενώ σε ερώτηση που του έγινε για την άποψή του για την προσεχή αγωνιστική σεζόν που αρχίζει, δήλωσε: «Όλοι έχουν τις ίδιες πιθανότητες να κερδίσουν τον τίτλο, ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ έντονος».
Ο αρχηγός της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε πως το μονοθέσιο κατασκευάστηκε μέσα σε χρόνο ρεκόρ και ότι η ομάδα του, που την περσινή χρονιά κατέκτησε και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, έχει αυτοπεποίθηση χωρίς όμως να είναι αλαζόνες.
Στη Βαλένθια τα «αποκαλυπτήρια» του νέου μονοθεσίου της Mercedes GP. Η ομάδα, η οποία το 2009 κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές ως Brawn GP, αλλά το 2010 περιορίστηκε στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες με τη νέα MGP W02, την οποία θα οδηγήσουν και φέτος ο Νίκο Ρόσμπεργκ και ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα Ένα, Μίκαελ Σουμάχερ.
Παρά το καλό δίδυμο οδηγών της, η Mercedes GP συγκέντρωσε πέρυσι λιγότερους από τους μισούς βαθμούς σε σύγκριση με τη Red Bull, η οποία κατέκτησε και τους δύο τίτλους. Όμως, ύστερα από 12 μήνες εντατικής δουλειάς για την εξέλιξη του μονοθεσίου της, η γερμανική ομάδα ελπίζει ότι το νέο αυτοκίνητό της θα την επαναφέρει στις πρώτες θέσεις.
«Είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπεις ένα νέο μονοθέσιο έτοιμο να βγει στην πίστα για πρώτη φορά και αυτή η χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση» δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Mercedes GP, Ρος Μπρον, και συνέχισε: «Ύστερα από την πρώτη χρονιά μας ως η εργοστασιακή ομάδα της Mercedes-Benz, τώρα βλέπουμε τα οφέλη της καλής συνεργασίας των ανθρώπων μας που ασχολούνται με το σασί και αυτών που ασχολούνται με τον κινητήρα. Με μια καλή τεχνική δομή και μια ενισχυμένη οργάνωση όσον αφορά τη μηχανική στους αγώνες, τόσο στο εργοστάσιο όσο και στην πίστα, είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε κάνει και θα συνεχίσουμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά αυτή τη χρονιά σε όλους τους τομείς-"κλειδιά". Το σχέδιο εξέλιξης για την MGP W02 άρχισε νωρίς και θέσαμε στόχους-πρόκληση για τον σχεδιασμό, οι οποίοι συνδυάζονται με ένα εύρωστο σχέδιο για να διασφαλιστεί ότι ο ρυθμός της εξέλιξης μπορεί να συνεχιστεί σε όλη τη διάρκεια της μακράς σεζόν του 2011. Θέλουμε να θέσουμε τα πρότυπα από την αρχή σωστά, αλλά, αν δεν είμαστε, θα ανταποκριθούμε πολύ δυνατά για να μπούμε στο παιχνίδι. Όλοι ανυπομονούν να δουν τι θα αποκαλύψει η νέα σεζόν».
Η Toro Rosso
Η βελτίωση σε σχέση με πέρυσι είναι ο στόχος των ανθρώπων της Toro Rosso στο νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα. Και αυτό γιατί, κατά τη σημερινή παρουσίαση του μονοθεσίου της ιταλικής ομάδας για το 2011, της STR6, στη Βαλένθια, οι άνθρωποί της ξεκαθάρισαν ότι στοχεύουν στην κατάκτηση της όγδοης θέσης στους κατασκευαστές, ύστερα από την ένατη που πήρε πέρυσι η Toro Rosso. Η νέα σεζόν θα είναι η έκτη της ομάδας στον μαγικό κόσμο της Φόρμουλα Ένα και ο τεχνικός διευθυντής της Toro Rosso, Τζιόρτζιο Ασκανέλι δήλωσε ενθουσιασμένος που το μονοθέσιο, το οποίο σχεδίασε, πήρε «σάρκα και οστά». «Η αλλαγή στους κανονισμούς μάς οδήγησε στο να κάνουμε κάπου 14 αλλαγές και, ναι, νομίζουμε ότι είμαστε λίγο πιο φιλόδοξοι σε σχέση με πέρυσι. Γι΄ αυτή τη χρονιά, πρέπει να παλέψουμε για την όγδοη θέση, επειδή αυτός είναι ο στόχος μας. Θα προσπαθήσουμε να τα πάμε καλύτερα και θα προσπαθήσουμε να εκτελέσουμε την αποστολή μας, ενώ θέλουμε το 2012 να είναι καλύτερο από το 2011» συμπλήρωσε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας.
Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της Toro Rosso, Φραντς Τοστ, δήλωσε: «Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν δείξει μια καλή ιστορία για την ομάδα, καθώς έπρεπε να χτίσουμε τα πάντα σχεδόν από το μηδέν. Είμαστε αρκετά σίγουροι ότι θα έχουμε ένα καλό μέλλον και πως το 2011 μπορούμε να έχουμε μια καλή χρονιά. Η πρώτη ελπίδα μας είναι να αποδώσουμε καλά, με ένα καλό, γρήγορο, ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Εκτός απ΄ αυτό, χρειαζόμαστε τους οδηγούς και την ομάδα για να κάνουμε μια καλή δουλειά και, εάν όλα αυτά τα συστατικά συνδυαστούν σωστά, τότε είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να έχουμε μια καλή σεζόν και να κλείσουμε το χάσμα σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές μας»